Пропускане към основното съдържание

Публикации

Представени

10 хранителни навика за поддържане на здравословно тегло без диети

Източник: Bright Side

Проучване, публикувано в рецензираното списание "American Psychologist", установява, че краткосрочните диети всъщност не водят до оптимизиране на теглото и здравето при повечето хора.
Препоръчват се промени в начина на живот, включително промени в хранителните навици.

1. Яжте бавно и дъвчете добре.
Проучване е установило, че хората, които ядат бързо, наддават тегло по-бързо от тези, които се хранят бавно. Храненето бавно и дъвченето ще ви накарат да се чувствате сити, дори когато сте яли по-малко. За да свикнете да се храните бавно, можете да започнете да броите колко пъти дъвчете всяка захапка и постепенно да увеличавате броя.

2. Редовно пийте вода.

Питейната вода е от съществено значение за здравето. Питейната вода преди хранене също може да ви помогне да отслабнете, като се почувствате сити, така че да не консумирате излишните калории. Проучване е установило, че хората, които са пили половин литър вода 30 минути преди хранене, са яли по-малко от тези,…

Най-новите публикации

10 ПОЛЗИ ОТ АЛОЕ ВЕРА ЗА КРАСИВА И ЗДРАВА КОЖА

Как да облекчим временно зъбобол с натулани средства

Алое вера вместо капки за нос

МАСАЖИ ЗА СИЯЙНА КОЖА

7 Упражнения, които ще трансформират цялото ви тяло само за 4 седмици

АЛОЕ ВЕРА И ЗДРАВЕТО НА СЪРДЕЧНО-СЪДОВАТА СИСТЕМА

Lustymed с нова Програма "Смути Барове и Кафета"

ПОЛЗИТЕ ОТ АЛОЕ ВЕРА В СПОРТА И ПРИ ФИЗИЧЕСКИ НАТОВАРВАНИЯ

АЛОЕ ВЕРА - НАТУРАЛНО СРЕДСТВО ЗА БОРБА С ВИРУСИТЕ

Рецепта за астма с алое вера